網頁

2010年12月13日 星期一

Window 90


先郑重声名
我并冇藐视死者,更同情其家人
但有话就该之说
alvis毫无贡献,他既死仲可能成为班同类既推动力,
一遇到感情问题就要生要死/玩自杀
有勇气自杀点解冇勇气去接受事实呢?

现在仲有班window 90既细佬搞帮会
帮大佬出面拿回d彩,搞纪念?
纪念d麽野?2010年度,最痴情男友?

不但如此 仲有班怀疑部电脑残毁佐
死追住alvis女友来闹,话她贱货,吾识宝
令到个靓仔死于非命
搞到人地更加自责,出街给人指指点点

第一:他并不是死于非命,系自寻短见
第二:请你班友搞清楚,自杀等于非他杀
第三:残暴天物/吾识宝 = 甘唔靓仔等于该死?

仲开麦alvis女友既like page 放麦她张相
等于要大家认清楚她,要人人都怪罪于她?
见到有条女话:“如果吾系你,alvis就吾使死”
系甘既话,你太祖死都要告你入你数咯
如果吾系你迟出世,如果吾系你冇卑心机好好读书
发明长生不老药,你太祖就吾使死”

很吾明解现在自杀都会有粉丝既
他既like page仲多过d天王巨星
纪念系ok 我死佐都希望有人会记得我
问题系 人地现在系自杀叻 很光彩阿?
开甘多page等同尊重?
系尊重既就吾应该搞甘多野
去安慰下他屋企人
真系甘有心要纪念人地?
担保你明年都吾记得今日发生过麽事咯

生命可贵 唔通你既生存意义就只有她?
你老母甘辛苦养大你 粒声吾出就走去自杀
再者 一时既分开吾代表永远既离开
就算系 甘又点?
无人知道你地究竟发生麽事
真系甘爱她既就应该放手
爱情吾系自私既

无论系点 我觉得都系时候让这件事结束了
纪念 大道理 安慰工作 都有专家处理佐
只系希望借着alvis件事
让大家明白到 人系好脆弱既 dump一声就去佐啦
珍惜生命既没一刻啦

最希望既就系班(部分既) WINDOW 90
能够清醒d 冇甘




1 則留言:

shinyee 提到...

赞同!我喜欢你形容的方式^^
尤其是window 90^^
加油!!