網頁

2010年6月9日 星期三

我既梦想不是梦




988


除了屋企人同麦女朋友
我念好多人都唔知道
一直以来我其一既梦想
就是988DJ

因为 我本身都几乎忘记我哩个使命
一个让我远离他乡 来到槟城读书既理由
好几个月前 我仲怪责自己点解唔选 PR
皆因好多人都认为(包括我自己)
PR比较适合我

一个U-计划 重燃我冰封已久的心
念返起我当初喜欢传播系既理由


个时 我信主没徕 即是我小三既时候
每一晚睡觉前 我都会打开988(助眠^^)
可惜个时仲小 唔记得个环节 同麦当晚既DJ
它是类似心理辅导/开导的单元

不过我还记得个一晚 有个女仔call in唄个DJ
原来她面对紧 家庭问题
她想寻个人倾诉 但系又没人在
就试下call in

当然如果我话你知我仲记得他地既对话
甘我真系几佩服自己既记忆力
但系我记得个女仔盖电话个时
她是经已从压力中得到释放

当时我极度之high
因为我已经找到我一直寻找的梦想
就是988

……

(好啦 多余既我唔讲住啦)
(返返来)


上个月既5月16号
向学校受到风
988正在招纳人才
他地即将会向22号展开一个比武招亲大会
我砸砸临报佐个名
及至欣慰 因为我班fren都极度之支持我



比赛当日 高手如云
yiwen都系其中一个我很佩服既对手



“50号” 越来越接近我既“喃巴”
心跳也渐渐加速
毕竟哩个系人生大事
我也都抱住极大的希望


终于…轮到我啦
一开始 我以广东话开头
但系由于近排惯于 行事低调
都有好几年没上台讲甘多“经”啦
所以稍微紧张佐少少
(真失败)


不过总决来讲 我都几满意既
尤其是滴例子 系我自满之一
只不过唔系几满意自己的语言表达
尤其是是华语个part


也都因为甘 我选择0606
既系我生日前一日 赶返去kl
参加最尾一次既选拔赛

不求什麽 只系想禰补我槟城既不足
不希望我向哩21年入边 系有任何遗憾既



直到哩一刻 我都不能相信
ann 永伟 我地终于得佐啦!

沒有留言: